Thursday, August 25, 2011

Majlis Penutupan Ihyak Ramadhan 1432 H

Salam.

Majlis yang diadakan di Dewan Bitara SMSKP ini adalah kelangsungan dari program-program yang telah dijalankan oleh Panitia Pendidikan Islam dan BADAR sepanjang bulan Ramadhan al-Mubarak 1432 H / 2011.

Majlis telah dirasmikan dengan jayanya oleh Tuan Pengetua Cemerlang SMSKP, Tuan Haji Ismail bin Ibrahim yang berpesan supaya sentiasa istiqamah dengan amalan yang dilakukan pada bulan Ramadhan walaupun berada di bulan-bulan Islam yang lain.

Bacaan al-Quran dari saudara Mohd Sawfan (BADAR) memulakan majlis , seterusnya warga SMSKP bersama-sama menghayati bacaan dalam Majlis Khatam al-Quran oleh ahli BADAR.

Klimak majlis ini diserikan lagi dengan Infak Ramadhan kepada para pelajar yatim, miskin dan kurang berkemampuan, termasuk juga sumbangan kepada staff (pekerja swasta) SMSKP.

Terima kasih kepada semua penyumbang (kontraktor dewan makan, guru-guru, pelajar dan orang perseorangan). Semoga jasa diberkati Allah SWT.

Majlis ditamatkan dengan para pelajar berpeluang bersalam-salaman memohon kemaafaan dari guru-guru sebelum memulakan cuti persekolahan masing-masing.

Selamat meneruskan ibadat berpuasa dan Selamat Hari Raya. Kullu'am wa antu bikhair!

disesuaikan dari : http://paisainskp.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment